Tietopaketti Diet Food Zero Shirataki Konjac-pasta

Tietopaketti Diet Food Zero Shirataki Konjac- pasta tuotteista

Diet Food Zero Shirataki Konjac- pastaa saa syödä lähes ilman hiilihydraatteja. Glukomannaanissa on 8 kaloria / 100 g ja hiilihydraatteja 1,1 g. Syö siis itsesi kylläiseksi lähes kalorittomasti!

Tämä hetki voisi olla se hetki, joka voi muuttaa monta asiaa elämässäsi jos vain päätät niin! Varsinkin jos paino on päässyt nousemaan ja olo on nuupahtanut. Nämä kaikki ennustavat tulevaisuudessa monia terveysongelmia, mutta mitäpäs jos söisit itsesi kevyemmäksi ja virkeämmäksi?

Kuinka moni onkaan ostanut laihdutuspillereitä, joita pitää nauttia ½ tuntia ennen ruokailua?  Aikomus on ollut hyvä, mutta toteutus suorastaan surkea – lautanen on jo puolityhjä kun muistat, että pilleri on ottamatta tai ruoka on lautasella ja maha huutaa ruokaa eikä jaksa enää odottaa + ruokatuntiakin on jäljellä enää 15 min. Niinpä sitä ryhtyy tyhjentämään lautasta huonolla omatunnolla pillerin jäädessä syömättä siltäkin päivältä. Tai salaatinlehden narskuttelun ja panttaamisen jälkeen iskee himo syödä ja syödä ja syödä. Seurauksena motivaatio horjuu, kun tuntuu, että tavoitepaino karkaa taas käsistä ja silloin helposti luovuttaa palaten entisiin tapoihinsa.

Diet Food Zero Shirataki Konjac- pasta on meille kaikille hyvä ja helpompi tapa syödä himpun verran terveellisemmin, kevyemmin ja huomattavasti mukavammin ilman monia ylipainon elämää hankaloittavia oireita. Ja mikä ihaninta – syömällä Diet food – tuotteita ei tarvitse riutua nälkäkuoleman partaalla, hermot riekaleina, vaan syödä herkullista ruokaa ja maha kylläisenä seurata vyötärönseudun kutistumista. Bonuksena vielä kaikki muut painonpudotuksen aikaansaamat terveysvaikutukset, jotka nekään eivät ole ihan vähäisiä.

Kuinka usein Diet food® –tuotteita syödään?

Jos olet vihdoin tehnyt sen päätöksen: nyt ne kilot saavat lähteä lopullisesti – kannattaa syödä 1-2 Diet Food® – tuotteisiin pohjautuvaa ateriaa päivässä. Lisukkeina kaikkea terveellistä ja herkullista: kalaa, kanaa, tofua, papuja, linssejä, vihanneksia ja kasviksia sekä hedelmiä. Kun valikoima on näin laaja, ei kyllästymistä samoihin pöperöihin tule ja urakka on helpompi vetää läpi.

Jos olet painonhallintavaiheessa tai syöt Diet foodia esim. ruoka-aineallergian takia, voit korvata riisin, pastan tai nuudelit Diet Food Zero Shirataki Konjac –tuotteilla. Oman tilanteesi mukaan lisäät näitä tuotteita ruokavalioosi sinulle sopivassa suhteessa esim. 2-4 krt. / vko.

Kenelle Diet Foodin syömisestä on hyötyä?

  • kaikille terveydestään, ravinnostaan ja herkullisesta ruoasta kiinnostuneille
  • avuksi painonpudotukseen ja painonhallintaan
  • ruoka-aineallergisille (keliakia/gluteiini, vehnä, soija)
  • kaikille, jotka haluavat rajoittaa hiilihydraattien määrää
  • sopii Keto-ruokavalioon
  • vegaaneille, vegetaristeille

Konjac-glukomannaani

Amorphophallus Konjac kasvaa Aasian subtrooppisilla alueilla vuoristoissa yli 800 metrin korkeudessa noin 16℃ lämmössä. Maantieteellinen sijainti ja kasvukorkeus takaavat erinomaiset kasvuolosuhteet. Ilma, maaperä ja vesi ovat saasteettomia ja täyttävät näin ravintoviljelmille asetetut vaatimukset.

Konjac–kasvista käytetään maan sisällä kasvavaa ravintorikasta juurakkoa, josta yli 45 % on gluteenitonta veteen liukenevaa ja geeliytyvää ravintokuitua, glukomannaania (50 g/100 g). Se sulaa ja imeytyy hitaasti ruokailun jälkeen ja lisää kylläisyyden tunnetta.

Ravintoarvo 100 g

  • Energiaa 33 KJ/ 8 kcal
  • Hiilihydraatteja 1,1 g
  • Sokeria <0,2 g
  • Proteiinia <0,3 g
  • Rasvaa <0,1 g
  • Ravintokuituja 1,8 g
  • Suolaa <0,01 g

Erikoista glukomannaani-kuidussa on se, että ruoansulatusentsyymit eivät kykene pilkkomaan sitä ruoansulatuselimissä, jolloin kuidun sisältämät kalorit eivät imeydy elimistöön.

Glukomannaani yhdistettynä vähäenergiaiseen ruokavalioon edistää painonpudotusta. Diet Food Zero Shirataki Konjac –tuotteet ovat itsessään täysin kalorittomia ruoka-aineita. Niistä on helppo valmistaa herkullisia ja vähäenergisiä aterioita esim. kalan, kanan, tofun ja kasvisten kanssa. Voit muutella Diet Food Zero®reseptejä mielen ja vuodenajan mukaan, ja kaikki maut, värit ja ravinto-aineet ovat tuoreina käytettävissäsi ja päivittäin vaihdeltavissa. Aikaakaan ei kulu tuntitolkulla, sillä vaikkapa wokkaamalla saat aikaan supernopean, terveellisen ja maukkaan aterian muutamassa minuutissa. Glukomannaanikuitu on itsessään mauton, mutta se imee hanakasti itseensä makuja, joten siitä on helppo loihtia mausteita vaihtamalla aina erimakuisia ja maittavia aterioita.

Ruuan pysyminen kauemmin mahalaukussa pitää yllä pidempään kylläisyyden tunnetta, jolloin painonpudotustavoitteiden saavuttaminen helpottuu, samoin helpottuu saavutetun painon ylläpitäminen.

Syöt normaalisti, vain entistä terveellisemmin, hallitset paremmin painosi. Muistathan, että ateriointi tasaisin välein pitää verensokerin heilahtelut aisoissa sekä hillitsee napostelua ja makeanhimoa. Ns. ”sokeripiikit” ovat juuri niitä, jotka saavat meidät haluamaan vielä jotain lisää ja aiheuttavat myös sokerin muuttumisen rasvaksi – yleensä sinne vyötärönseudulle. Diet Food Shirakai Konjac–tuotteet helpottavat kivikkoista tietä terveellisempään ja kevyempään elämäntapaan.

Diet food Shirataki Konjac- pastatuotteiden sisältämä Glukomannaani-kuitu on kaloriarvoltaan nolla

Siksi niitä syömällä painoaan voi kontrolloida ilman erityistä dieettiä ja samalla pudottaa painoaan luonnollisesti. Huolehdi siitä, että jokainen ateria sisältää tarpeeksi myös kuitua, sillä kuitu täyttää tehokkaasti mahan ja ylläpitää kylläisyyden tunnetta pitkään, jopa 4 tuntia ruokailun jälkeen. Kun kuitua on tarpeeksi jokaisella aterialla, se lisää kylläisyyden tunnetta, jolloin vuorokaudessa nautittujen hiilihydraattien kokonaismääräkin laskee, koska ruokaa tulee syötyä aiempaa vähemmän. Konjac-pastoissa kuitua on 1,8 g/100 g. Konjac- pasta sopii kaikille, erityisesti henkilöille, jotka kokevat painonhallinnan erityisen haastavana tai joiden tulee suosia sellaisia ruoka-aineita, jotka eivät vaikuta verensokeria nostavasti. Valmistaessasi Diet Food  Shirataki Konjac– tuotteista ruokaa itsellesi ja perheellesi saat pudotettua aterian kokonaiskalorimäärää helposti.

Hiilihydraattien rajoittaminen

Jos haluat vähentää ravinnosta saatavan hiilihydraattien määrää, se onnistuu Diet Food Shirakai Konjac–tuotteilla. Ravinnon hiilihydraattimäärän rajoittaminen auttaa pitämään verensokeritasoja matalammalla.

Painonhallinnan ei tarvitse olla jojottelua panttaamisen ja syöpöttelyn välillä. Se voi olla päivästä toiseen ja vuodesta toiseen mukavaa maukkaasta ruoasta nauttimista, kunhan vain valitset Diet Food®-tuotteiden kaveriksi astetta vähäenergisempiä raaka-aineita.

Lopeta diettailu, syö itsesi terveemmäksi ja pirteämmäksi. Ne arjen pikkuiset valinnat ratkaisevat.

Ruoka-aineallergiat

”Pastaa ja nuudelia tekisi niin mieli, mutta kun en voi niitä syödä. Vatsaan sattuu!” Diet food tuotteet ovat luontaisesti gluteenittomia, joten niitä käyttämällä voit nopeasti tehdä maukkaan wokin tai pasta-annoksen. Diet Food Konjac- pasta ei myöskään sisällä: viljoja, soijaa, keinotekoisia väri- tai makuaineita ja ne ovat GMO-vapaita.

Ruoka-aineallergian oireet ovat moninaisia. Ne voivat olla ihottumaa ja suun ympärille ilmaantuvaa kutisevaa punoitusta tai nokkosrokkoa. Suolisto-oireina voi esiintyä suun kutinaa, ripulia, oksentelua, vatsakipuja ja ilmavaivoja tai äkillistä ripulia tai ummetusta. Se voi olla jopa hengitysteiden limaisuutta ja nuhaa. Osa ruoka-aineallergioista häviää jo lapsena, mutta osa allergioista voi kuitenkin olla elinikäisiä, esimerkiksi reagointi kalalle, äyriäisille ja kanamunalle säilyy usein pitkään. Oireet häviävät nopeasti, kun allergiaa aiheuttavan ruoka-aineen käyttö on lopetettu.

Vaikka omaa ruoka-aineallergiaa ei ole virallisesti todettu, voi kehon reagointia seuraten kokeilla parin viikon jaksoissa jättää jonkun ruoka-aineryhmän pois ja kuulostella josko sitä kautta löytyisi itselle paremmin sopiva ruokavalio. Lopullinen diagnosointi on kuitenkin jätettävä lääkärille asianmukaisten testien jälkeen.

Lisäkuitua ruokavalioon

Krooninen toiminnallinen ummetus on hyvin yleistä kehittyneissä maissa, joissa nuorilla sitä ilmenee n. 3 %:lla ja ikääntyvillä se nousee jopa 20 %:iin. Ikä ja raffinoidun ruuan syöminen pahentavat ongelmaa.

Ummetuksen ennaltaehkäisyn kannalta on tärkeää lisätä ravintoon kuituja sisältäviä raaka-aineita kuten täysjyväviljoja, kasviksia ja hedelmiä. Niiden sisältämä ravintokuitu imee vettä, lisää ulostemassan määrää sekä parantaa suolistoflooraa ja stimuloi peristaltiikkaa.  Näin lisääntyneen kuidunsaannin seurauksena suolen toiminta normalisoituu. Lisäkuidun lisäksi riittävä vedensaanti on ehdottoman tärkeää, sillä vesi auttaa ylläpitämään normaalia suolen toimintaa. Riittävä nesteytys pistää ”tavaran” liikkeelle ruoansulatuskanavassa ja ehkäisee ummetusta. Jos keho ei saa tarpeeksi nesteitä, paksusuoli imee vettä ulosteesta ylläpitääkseen nesteytystä ja tuloksena on ummetus.

Jälleenmyyjät

Ruohonjuuri

Hyvinvoinnin tavaratalo

Tykkäsitkö? Jaa se muillekin!